Fala uderzeniowa – wygraj z bólem

Fala uderzeniowa działa p/bólowo oraz stymuluje tkanki do regeneracji. Jej działanie jest potwierdzone wieloma badaniami klinicznymi. Podczas zabiegu do ciała pacjenta wprowadzana jest fala akustyczna, która przenosi energię w bolące miejsca. Jej zaletą jest szybkie działanie odczuwalne przez pacjentów. Fala uderzeniowa eliminuje złogi wapnia (zwapnienia takie jak ostroga piętowa czy łokieć tenisisty), poprawia jakość tkanek miękkich a także wspomaga i przyspiesza proces leczenia poprzez przyspieszenie metabolizmu i poprawę ukrwienia.

Jesteśmy placówką w Poznaniu oferującą profesjonalną fizjoterapię, specjalizując się w kompleksowej terapii falą uderzeniową.
Tworzymy optymalne plany terapii schorzeń układu mięśniowego oraz kostno-stawowego.
Dla pacjentów cierpiących na ból chyba najważniejsze jest zauważenie sukcesu terapii falą uderzeniową zaraz po zabiegu, tak szybko, jak tylko jest to możliwe. Ze względu na te wysokie oczekiwania ze strony pacjentów, oferujemy Państwu zabiegi wykonywane za pomocą najnowszej propozycji urządzeń do terapii falą uderzeniową MASTERPULS ®. Do pracy wykorzystujemy najnowocześniejsze urządzenie firmy Storz Medical Masterpuls Ultra Line, aby zapewnić Państwu dostęp do nowoczesnych metod terapii.
fala uderzeniowa
Fala uderzeniowa to rewolucyjna metoda leczenia, rehabilitacji i fizjoterapii, która szybko eliminuje dolegliwości bólowe oraz aktywizuje naturalne procesy regeneracyjne organizmu.

Fala uderzeniowa dociera do ogniska bólowego stopniowo je wygaszając. Wykorzystywane przez nas urządzenie Masterpuls szwajcarskiej firmy STORZ MEDICAL jest prestiżowym na rynku rehabilitacyjnym. Działanie urządzenia polega na zastosowaniu fal uderzeniowych wykorzystujących działanie siły sprężonego powietrza. Energia kinetyczna gromadzona w głowicy generującej fale w momencie jej kontaktu z przekaźnikiem przekształca się w energie akustyczną. Po aplikacji, radialne fale akustyczne rozchodzą się rozbieżnie i tracą energię w miarę docierania do głębszych warstw penetrowanych tkanek. Głębokość penetracji wynosi 2-6 cm.
Zabieg trwa 5-10 minut i stosuje się je w ilości 3-5 w odstępach 1-2 tygodniowych.
Znikoma ilość przeciwwskazań pozwala na wykonywanie zabiegów u pacjentów borykający się z następującymi schorzeniami:

• zapalenie powięzi podeszwy,
  • ostroga piętowa,
  • terapia punktów spustowych,
  • ból ścięgna Achillesa,
  • zapalenie nadkłykcia
  • łokieć tenisisty,
  • łokieć golfisty,
  • wapniejące zapalenie stawu barkowego,
  • przewlekłe entezopatie,
  • zespół przeciążenia mięśni piszczelowych,
  • zespół krętarzowy